The xx

It's so nice when it happens good! Lite för sent upptäckte man den fantastiska gruppen The xx och likaså att dom skulle komma till Göteborg och spela. Lilla Pustervik blev utsåld väldigt snabbt och man blev sittandes utan biljetter men med en bitterhet av att både miss Fuck Buttons och The xx inom loppet av en dryg månad. I desperation har jag dock kollat ticnet för att se om det på något mirakulöst sätt kommit nya biljetter. Så idag gick jag återigen in på biljettförsäljarens sida och till min glada förvåning såg jag att konserten blivit flyttad till det något större Brew House. Biljetter beställdes på stört och nu är jag en betydligt gladare människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0