Top 100 2011

Förra årets lista blev en succé, eller tja den var skoj att göra iaf, så tanken är att gamusicineasts lista över dom bästa låtarna det gångna året ska bli en årlig tradition. 69 album och 744 låtar har varit med i urvalet och nu är mina 100 favoriter utvalda. Hur listan kommer att se ut exakt vet jag inte riktigt själv än men jag har ett hum om var låtarna kommer placera sig. Platserna 91-100 är åtminstone klar och ett inlägg om dessa bör komma upp lite senare ikväll. Saknas det någon låt så är det möjligt att jag inte hört den och isf tar jag gärna mot tips. Det är också möjligt att jag inte tycker om den så mycket eller att något annat skäl ligger bakom frånvaron och om så är fallet så kan jag bara säga tough luck.

Spotify-listan som medföljer är för tillfället tom men kommer så klart fyllas på allt eftersom nya inlägg kommer upp här. Den är dock redan tillgänglig här om ni vill subscriba på en gång och vara först med nya låtarna på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0