Inspiration funnen

Brist på inspiration har varit anledningen till att det endast sporadiskt har skrivits här senaste året. Har velat börja skriva ett tag nu men samtidigt inte riktigt känt för det men nu har jag förhoppningsvis funnit lite inspiration igen. Jag har åtminstone diverse "projekt" på gång, i alla tre områden som försöker täckas i denna blogg.
I spelväg så har jag äntligen kommit igång med Mass Effect 2, hade problem att föra över min karaktär från första Mass Effect och den spelskivan har varit repig och besvärlig att få igång så uppföljaren har dessvärre bara legat och samlat damm fram till nu alltså. Med tanke på att jag la 25 timmar på att klara första spelet (dock utan att för den delen klara majoriteten av spelet) så blir det nog ett gäng timmar med 2an också.
På musikfronten så har jag dragit igång arbetet på Top 100 låtar 2011. Förra årets lista var svår men kul att göra och med tanke på den relativt fina responsen jag fick på den så tänkte jag försöka göra det här till en tradition. I fjol satte jag igång väldigt sent men nu har jag alltså redan nu börjat lyssna genom årets musik för att sålla ut dom bästa låtarna. Nån gång i Januari ska jag väl försöka vara klar med listan och redovisa här och på spotify.
Jag har varit väldigt dålig på att se på film senaste tiden och mitt ständiga projekt att kolla genom min filmsamling från A-Ö har gått lite i stå så därför inledde jag ett nytt filmprojekt nämligen att se alla Disney Classics. Såg snövit igår och ska lämna en kortare rapport på den strax. Pinocchio är nästa på tur.
Utöver detta så har jag även tagit itu med att börja läsa Liftarens guide till galaxen. Kanske blir någon slags redogörelse av den också när den är utläst.

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Liss

JA. Liftarens guide till Galaxen!!!!!! Blir inte bättre än så.

2011-12-01 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0