Let's reboot this franchise...

Jag skulle kunna säga att avsaknaden av blogginlägg beror på att all tid går till att ladda för en fantastisk livevår. Det är bara delvis sant dock. Mest har jag bara inte orkat skriva på sistone tyvär, men det ska det bli ändring på, men ja det kommer bli en fantastisk livevår. Dessa spelningar är inbokade:

17/2 Swell Season (GBG)
27/2 Markus Krunegård (GBG)
3/3 Mumford & Sons (Glasgow)
kanske 13/3 Josh Rouse (GBG)
12/4 Mumford & Sons (STHLM)
15/4 Shout Out Louds (GBG)
ca 30/4 Angus & Julia Stone (Köpenhamn)

Det är ganska fullspäckat schema framöver med andra ord. Jäkligt kul ska det bli iaf! Men nu över till bloggandet. Det finns en hel del att skriva om, en hel del filmer har setts, däribland Where the Wild Things Are på bio, oscarsgalan närmar sig och jag har fotfarande bara kommit halvvägs på min sammanfattning av 09 och 00-talet. Så ge inte upp, jag har mycket att komma med, det tar bara lite tid ibland.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Ser framemot Vildingrecensionen!

2010-02-12 @ 08:26:28
URL: http://www.theresaflodman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0