Ny adress. Samma blogg.

Min blogg med samma namn som denna som jag hade på blogspot.com dog tyvär ut i förtid. Jag hade många bra idéer och planer för den bloggen så det var trist och utan egentlig anledning mer än brist på inspiritaion som fick bloggar-ambitioner på fall. Nu har jag däremot fått ett skäl att skriva (mer om det någon gång i framtiden dock) vilket jag tror ska få inspirationen att flöda.
För nytillkomna läsare som missade gamusicineast.blogspot.com så kommer här en kort presentation:

Games + music + cinema = Gamusicineast
Här kommer jag skriva om filmerna jag ser, musiken jag lyssnar på och spelen jag spelar. Det blir listor, recensioner och annat smått och gått om både gammalt och nytt och diverse inom dessa tre områden. Känn er välkomna och välkomna åter!

/Gamusicineast

Kommentarer
Postat av: K

honey! I'm home!

2009-10-23 @ 02:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0